Categorieën

HOE BESTELLEN ?



Bestellen via onze webshop

Onder “CATEGORIËEN” (1) kunt u de verschillende productcategorieën aanklikken, u ziet telkens een oplijsting van alle producten onder deze collectie.  Onder elke collectie is er nog een onderverdeling gemaakt om het zoeken te vergemakkelijken.
Een product zoeken op naam (2) kunt u via de zoekfunctie, zie vergrootglas links bovenaan het scherm.
Bij elk product vindt u een icoontje van een winkelmandje (3), daarmee plaatst u gemakkelijk items in uw winkelmand dat rechts bovenaan.

Wenst u meerdere stuks van één product dan kunt u dit in uw winkelmandje aanpassen of als u in het product gaat dan kunt u het aantal ook aanpassen en in je winkelmand plaatsen.  De voorraad van het product is ook telkens zichtbaar, het aantal stuks die u kan toevoegen is beperkt naar beschikbare voorraad.
In de winkelmand ziet u telkens een overzicht van al uw producten.

Een bestelling afronden doet u via de knop “BESTEL DEZE PRODUCTEN‘ (4) in uw winkelmand.
* vul daarna al uw persoonsgegevens in (alle gegevens met een sterretje moet worden ingevuld)
* eventueel ander afleveradres
* indien nodig een afleveroptie
* kies het gewenste betaalmiddel (5).
* ink het vakje “algemene voorwaarden” aan (6).

Als laatste druk op knop “BESTELLEN MET BETAALVERPLICHTING” (7), en volg daarna de betalingsinstructies op het scherm.  U wordt omgeleid naar uw bankinstelling wat dus een volledig beveiligde omgeving is.

Zodra uw betaling is afgerond ontvangt u een bevestigingsmail van uw bestelling.

Daarna wordt u verder op de hoogte gehouden wanneer uw pakket precies vertrekt met daarbij de nodige track & trace gegevens van het pakket.


UW PAKKET OP EEN ANDER ADRES LEVEREN ?


Wenst u dat uw pakketje op een ander adres (bij de buren, op uw werk of …) wordt geleverd dan vinkt u “Afleveradres, indien anders” (8) aan en vul het correcte leveradres in.  Dan wordt uw pakketje op dit adres geleverd.

Voor levering aan een Bpost postpunt volgt u dezelfde stappen als hierboven uitgelegd ("Afleveradres, indien anders") of zie ook uitleg bij "Leveringen"
U wordt op de hoogte gebracht zodra uw pakje in het postpunt beschikbaar is.

Alle postpunten vindt u via volgende link : https://www.bpost2.be/locations/zip_res/nl/index.php


KORTINGSCODE TOEVOEGEN ?




Indien je een kortingscode hebt ontvangen dan kan je dit in je winkelmandje toevoegen.
Vul gewoon de correcte code in (10) en druk op "voeg toe".  Op die manier zal je korting worden verrekend bij het afrekenen.


LEVERINGEN

Wij werken samen met B-post, levertermijn is 1 à 2 dagen (indien bestelt voor 16u).  Maar 90% wordt volgende werkdag geleverd.
Er kan geleverd worden bij uw thuis, eventueel op uw werk of op 1100 postpunten van de post.
Postpunt zoeken kunt u via volgende link : https://www.bpost2.be/locations/zip_res/nl/index.php

Voor levering aan een Bpost postpunt volgt u volgende stappen :
bij “Persoonsgegevens” vermeld u gewoon uw adresgegevens & vink “Afleveradres, indien anders” (8) aan  & vermeld hier het gewenste postpunt.
En dan doen wij verder het nodige.


LEVEREN OP ZATERDAG ?

Geen probleem, wij leveren ook op zaterdag (indien bestelt vrijdag voor 16u).  Vermeld dit gewoon bij uw opmerking (9) en dan doen wij het nodige.  En uw pakje wordt op het gewenste adres zaterdag geleverd en dit zonder extra kost !


VERZENDKOSTEN ?

Vanaf een bestelling van €50 –> gratis (ook naar Nederland & Duitsland)

Indien bestelling lager dan €50 :
* België  0-10kg –> €6
* Nederland + Duitsland  0-10kg –> €9
* Frankrijk + UK    0-10kg –> €13,50
* Rest world --> €25

Er wordt telkens ook het pakketnr doorgestuurd zodat u uw zending persoonlijk kunt opvolgen.
Wij volgen uiteraard ook uw zending op om te zien of alles vlot verloopt.


AFHALEN ?

De bestelling kan ook eenvoudig worden afgehaald in onze winkel gelegen in de Kortrijkstraat 78, 8550 Zwevegem.
Alles wordt mooi klaargezet en u bent snel binnen en buiten.
De betaling kan contant of met bankkaart.  Zie “hoe contant betalen ?”


VOORDELEN Guds.be “Mijn account” ?

Met uw account profiteert u van aardig wat voordelen:
• Niet langer meer bij elke bestelling uw gegevens invullen.
• Altijd een overzicht van uw openstaande orders.
• U past uw contact- en verzendgegevens zelf aan.
• we houden voor u een klantenkaart bij waar u 5% korting op krijgt.


KLANTENKORTING ?

Wij houden voor u automatisch een klantenkaart bij waar u op het totaalbedrag van uw eerste 10 producten een korting van 5% krijgt op uw 11e product (“producten in promo” worden hier niet meegeteld).
Via mail bezorgen we je persoonlijke kortingscode & dan kan je dit in je winkelmandje toevoegen.
Vul gewoon deze code in (10) en druk op "voeg toe".  Op die manier zal je korting worden verrekend bij het afrekenen.


Betaal met Bancontact/Mister Cash, Mastercard, Visa, Maestro, PayPal, Ideal, per overschrijving of cash (enkel met afhalen in onze winkel)

Betaalt u met Bancontact/Mister Cash, Mastercard, Visa, Maestro, PayPal of Ideal … dan wordt u via onze webshop naar de vertrouwde site van jouw bank geleid. Hier wordt gevraagd om het bedrag te controleren en te betalen met uw authentificatiemiddel. Afhankelijk van uw bank is dat een kaartlezer of een paswoord.

Via een overschrijving of cash is ook een optie.
Met een overschrijving wordt de zending wel pas verstuurd zodra het bedrag is overgeschreven op onze rekening.
Cash kan enkel mits afhalen in onze fysieke winkel (Kortrijkstraat 78, 8550 Zwevegem)


Waarom kiezen voor Bancontact/Mister Cash, Mastercard, Visa of voor Maestro?

U betaalt snel, simpel en veilig online via uw eigen bank.
Betalen met Bancontact/Mister Cash of met Maestro is bij Guds.be volledig gratis.
Op onze webshop zijn creditcards van o.a. MasterCard of VISA meer dan welkom.
Uw betaling verloopt helemaal veilig, daar zorgt onze partner Mollie voor.

Zodra we de betaling gecontroleerd hebben, versturen we uw bestelling dezelfde (werk)dag nog op (indien voor 16u besteld).


HOE CONTANT BETALEN (enkel bij afhaling in onze winkel) ?

Bij de afrekening kunt u onder “Afleveropties” de keuze maken om “Afhalen” aan te vinken. Daarna kunt u “Afhalen” aanvinken bij de verschillende betalingsmethodes.
De bestelling wordt in onze winkel klaargezet en u kunt contant (of zelfs met kaart) betalen in onze fysieke winkel (Ine Reyntjens, Kortrijkstraat 78 in Zwevegem).


BESTELLING ANNULEREN ?

Een bestelling annuleren kan eenvoudig. Neem hiervoor contact met ons op via info@guds.be of 056/75 93 73


CADEAUBON KOPEN ?

Prettig om te krijgen. Maar nog plezanter om er één weg te geven. Laat uw moeder, zus, vriendin of collega zelf iets kiezen. Zo weet u tenminste dat de handcrème, dagcrème of make-up helemaal naar haar zin is.
Nu hoeft u niet naar onze winkel te komen om een cadeaubon te kopen. U kan er eenvoudig eentje bestellen online en dit dag en nacht.

Al onze cadeaubonnen met waarde, verzorgingen of arrangementen worden sowieso in een mooie verpakte cadeaubon verstuurd binnen de 1 à 2 werkdagen.

U wordt via mail op de hoogte gebracht wanneer uw cadeaubon precies op de post wordt gedaan.

 

Wat kan, wat niet?
• U kunt meerdere bonnen tegelijk bestellen.
• de cadeaubon is één jaar geldig.
• U kan uw geschenkbon slechts één keer gebruiken
• De bon is niet inwisselbaar voor geld
• U krijgt geen geld retour op je bon, maar het openstaande bedrag noteren wij op een nieuwe cadeaubon.

WIL JE OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN ALLE NIEUWTJES OP ONZE SHOP ? SCHRIJF JE DAN HIER IN.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.